thelittleblog

Alla inlägg under september 2012

Av Ella,Thea AFV - 30 september 2012 17:33

Hello! Thea is back! Jag har tyvär haft data förbud och har inte hunnit skriva. Hursomhelst, jag hade besök i fredags. Så mamma och jag gick inte och la oss förn tjugo i ett. Idag har jag haft lite fotboll. Jag har gått på ALV (Astrid lingrens värld) och lite annat. På onsdag ska jag ta spruta  Jag gillar det inte men det får gå. Och vi tänkte ha en liten frågestund så varsågod att fråga  . ha det gött /Thea   

Av Ella,Thea AFV - 22 september 2012 12:40

Heej!!! Sorry för att jag inte har bloggat på länge!!

Men så här ligger det till Thea har data förbud!!!

Och jag har haft så mycket att göra!! men u har jag lite tid  !!!! har ite gjort så mycket idag men iallafall!!





                      Ha det gött  /Ella   








             

Av Ella,Thea AFV - 15 september 2012 10:10

Hej!! Idag ska jag och min kompis Anna gå på bio!  . Det ska bli super kul!!

Vi ska gå på Modig i Vimmerby!

 

 

                      Ha det gött och kommentera  /Ella

Av Ella,Thea AFV - 12 september 2012 14:16

Heej!!!! Idag har alla på min skola haft mini OS!! Vi skulle alla tillhöra olika land! Jag blev en sydkorean alltså Sydkorea!! Thea blev U.S.A Det var faktist ganska kul!!  . Vi körde olika slags grenar. Om du vill veta mera skriv en kommentar!!!      P.S Ska hoppa idag D.S

 

 

 

 

 

                  Ha det gött  /Ella  

Av Ella,Thea AFV - 8 september 2012 21:11

Heej!!! Idag har jag varit på bio i Vimmerby! Jag såg på Madagaskar 3. Den var bra men dåligt ljud oc bild!  .... Sen efter var jag hos min lossas mammas kompis och åt revbensspjel och glass!!!  





           Ha det gött  /Ella

Av Ella,Thea AFV - 7 september 2012 12:50

Jag har inte skrivit det här men min katt Laban har varit borta i två och en halv månad   ... Men i "ONSTAS" kom han hem igen  !!! Jippi är sååå glad! nu har jag två katter!!! Måns:4 mån och Laban: 3år JIPPI  

 

 

 

 

                    Ha det gött  /Ella  

Presentation


Välkommen till TheLittleBlog!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilka instrument spelar vi?
 Baraton och blockflöjt
 Klarrinet och Fiol
 Piano och Gittar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards